Week 7

07-10-2012 17:06

Mijn weken beginnen steeds drukker te worden!!


Het was een gewone schoolweek, 2 voetbalwedstrijden (op dinsdag en donderdag) en gewone saaaaie lessen :). Maarja dan begint het weekend op vrijdagmiddag 14:50... Cheers to the freakin weekend zoals we dat zeggen! Gelijk na mijn laatste les naar mijn voetbaltraining (ziek, verkouden, hoofdpijn, moe etc.) Vanuit mijn training die om 17:00 uur eindigde naar de rootersbus (een bus voor fans van het footballteam). Ik met een paar meiden uit het voetbalteam, de cheerleaders en nog wat andere gingen onze bulldogs, het footballteam, aanmoedigen in North Kitsap (plaatsje 40 min. hier vandaan). Een hele gezellige (en koude) avond, helaas verloren maar goed gespeeld. 's Avonds weer met de bus terug naar school en daar kwam m'n gastvader (Bill) mij en Daulton ophalen. Lekker naar huis toe gegaan en geslapen want de volgende dag (zaterdag) moest ik er weer om 7 uur uit.

Met alle exchange studenten in mijn groep, ongeveer 28 studenten van ''all over the world'', gingen we naar Seattle's EMP. Een muziek museum waar we zelf een videoclip mochten opnemen of het liedje We love rock and roll. Ik heb het hier naast me liggen maar ik krijg het bestand niet op mijn laptop dus helaaaas moeten jullie lang wachten voordat jullie het kunnen zien. (MOEITE WAARD, je ligt dubbel van het lachen!)

Daarna zijn we door Seattle gelopen, langs het water, het was een super mooie dag met veeel zon! Gegeten in een bekend hamburgerrestaurant genaamd Dick's. Het is gek want ik heb die andere uitwisselingsstudenten maar 1x gezien en we gaan nu al met elkaar om alsof we elkaar al JAREN kennen. Het leuke is dat iedereen ook echt met iedereen omgaat en niemand staat erbuiten, wat ook fijn aan deze groep is, is dat we allemaal hetzelfde meemaken dus kunnen we daar over praten en dat doen we ook, heeeel veel! Hoe erg we onze papa's en mama's en broertjes en zusjes missen. (familie en vrienden natuurlijk ooook ;p)

Zaterdagavond eindelijk weer lekker thuis en optijd mijn bedje ingekropen en heeeeerlijk uitgeslapen zondag. Zondagavond bracht Bill ons (Marina, Lena en mij) naar Cj's huis, een jongen van school. Die moeder van Cj kent Bill goed en ik kende haar ook omdat ik haar al een paar keer eerder heb ontmoet en gesproken, dus even gezellig ''gesocialized''. Een hele groep met jongens en meiden kwamen daar en we hebben met zijn alle buiten American Football gespeeld.. Lena, Marina en ik stonden echt van... wat doen wij hier..??, wat het alleen maar leuker maakte. Daarna buiten in hun truck's gezeten en films gekeken tot half 4 's nachts/ 's ochtends. We hadden allemaal honger dus ja hoor met z'n alle naar binnen toe en Macaroni & Cheese zitten eten. Toen langzamerhand werd iedereen toch wel moe en om 5 uur lagen we allemaal te slapen.

Om 10 uur 's ochtends (vandaag, maandag, ik was vrij van school) kwam Bill ons weer ophalen en bracht Lena en Marina thuis. Daarna even tot rust gekomen want om half 2 's middags had ik weer gewoon voetbaltraining in de zon van 20 graden! (2 uur lang)

Nu ben ik gebroken!!! Daarnet (alweer) hamburgers gegeten... die kan ik na een jaar Amerika niet meer zien denk ik zo.. Dan stap ik weer over naar de Pure Paprika chips, muffins en energydrank van de AH, samen met al m'n lieve vriendinnetjes die ik zo ongelofelijk dankbaar ben dat ze zoveel contact met me houden en zo super geïnteresseerd zijn! Ik had geen betere kunnen wensen! <3

 

Ik mis jullie, schijf wat in mijn gastenboek als je tijd hebt, ik vind het super om ook berichtjes te lezen van hoe het in het koude Nederland is =D

 

Xoxo Milou