Week 5

22-09-2012 19:08

Goooodmorninggggg,

Ik ben net wakker en er zijn hier 2 vriendinnen blijven slapen. Wat een gezelligheid :) Ons meidenweekendje is gister ingegaan. Speciaal voor Lieke (Roelandt) Cheeeeers gezongen en 's avonds naar de footballgame van de jongens op school geweest! Verloren van Bremerton High School maar super gespeeld en het was heel gezellig. De meiden (Marina & Lena) zijn mee gegaan naar mn huis en hier blijven slapen vanacht, filmpje gekeken enzo... rond 12 uur/ half 1 gaan slapen en zo lekker ontbijten. Straks even skypen met alle vriendinnetjes (extreeeem veel zin in!) Vanmiddag gaan we shoppen in Tacoma Mall, laatste spullen halen voor HOMECOMINGGG. Volgende week zaterdag is het eindelijkkk zover! Lena was gevraagt door een jongen voor de hele klas dus ze durfde geen nee te zeggen, maar ze wilde dus echt niet met die jongen gaan en heeft het hem al laten weten dus het is nu goed tussen hun :) We gaan met een groep meiden en dansen tot we niet meer kunnen! Vanavond slapen we bij Marina thuis en morgen weer lekker naar huis en lerennnn voor school... xD

 

Deze week op school was leuk, ik heb het echt naar mn zin al zijn de toetsen enzo echt makkelijk.. Bill vertelde me dat mn ''grades'' iets boven het gemiddelde was dus dat zit wel goed! Het voetballen gaat super nu ik weer kan rennen, afgelopen dinsdag verloren met 0-1 van Port Angeles en donderdag gewonnen met 3-1 van Klahowya! Niet gescoord maar het gaat wel echt steeds beter, nooit gedacht dat ik voetballen zo leuk zou vinden!

 

Voor de meiden:
heuuuu ik heb lekker 2 nummers van de quaterbacks van de school (A) De belangrijkste personen in het footballteam :) Het is zo leuk want als the new girl krijg je zeker veel aandacht! Ik krijg heel veel complimentjes over mn kleding (EN SCHOENEN) omdat het zo veel moderner is!

Omdat het footballteam gister een wedstrijd had moet je in blauw naar school komen want dat is de kleur van de school, als supporter zeg maar, dus ik had mn blauwe cowboylaarsjes aan (van de albert cuypmarkt he mama?:P) en ik liep uit de bus en 2 van de wild vreemde meisjes riepen naar me: omggg youre shoes are sooo cool :)  Echt leuk omdat te horen haha

 

Ik raad even iedereen aan om vanaf feb. langs te komen! Ik mis jullie allemaal enorm veel en zeker het feesten met mn beste vriendinnetjes en vrienden!!!! Jammer dat ze hier niet zo gek zijn al in Breda ;) Volgende week als homecoming is ga ik wel brabantse gezelligheid laten zien! Marina en Lena zijn ook beide zo gek als mij dus dat komt zeker goed! Ik laat weten hoe het is geweest!!!

 

Ik zal er zo snel mogelijk nieuwe foto's opzetten!!

 

Xoxo Milou