Wat een leven...

25-11-2012 12:51

Wéér veel gedaan afgelopen 2 weken en om niet elke dag te beschrijven zal ik alle hoogtepunten opnoemen en vertellen.

Vrijdag 16 november ben ik met Lena, Marina en Morgan (vriendje van Marina inmiddels) naar de film geweest. Morgan heeft een auto dus was zo lief om met ons mee te gaan! Natuuurlijk naar Twilight Breaking Dawn part ll geweest, Morgan en Marina zaten achter mij en Lena (''privacy'') dus ik en Lena gingen daar natuurlijk opmerkingen over maken :p Enorm veel gelachen en een hele gezellige avond gehad.

Die dag erop, zaterdag, waren we uitgenodigt voor een movienight/sleepover bij 2 meisjes (zusjes Emily en Quincy) thuis. We waren met ong. 10 meiden, Emily en Quincy hebben een jaquzzi dus zwemkleding moest meegenomen worden. Het regende hard buiten maar het was overdekt dus hardstikke lekker. Daarna films gekeken, onder andere MAGIC MIKE, en pizza gegeten (hoe amerikaans). Rond half 5 in de ochtend toch maar wat geslapen tot 9 uur sochtends. Normale uitgaansritme zit er dus nog steeds in! :)

Afgelopen week was het rooster een beetje anders omdat we een korte week school hadden. Maandag tot half 1 en dinsdag een hele dag (3 uur). Woensdag was maar tot half 12 en de rest van de week waren we VRIJ.

Donderdag was het thanksgiving. Mijn aller aller aller eerste Thanksgiving. Als je hier vraagt wat het betekent zeggen veel dat het gewoon een reden is om vrij te zijn van school en veel te eten... maar natuurlijk staat het ook voor het bedanken van de mensen om je heen en waar jij persoonlijk dankbaar voor bent. Nu kan ik wel opnoemen waarvoor ik dankbaar ben maar dan zijn we een tijdje bezig! Zoals ik op facebook gezet heb, ben ik dankbaar voor mijn super lieve papa en mama die me de kans gegeven hebben om hier naartoe te gaan. Ook mijn gastouders en mn gastbroertje die me een plekje in hun familie geven en al mijn oude/nieuwe vrienden/vriendinnen die er altijd voor me zijn! Met mijn gastgezin zijn we naar een deel van hun familie geweest waar (bijna) alleen maar oudere mensen waren... opa's en oma's etc. Was super gezellig en ze waren allemaal heel geïnteresseerd maar het is natuurlijk anders dan mijn familie of onze families in Nederland. Wij hebben neefjes en nichtjes waar we mee rond hangen maar hier is iedereen ouder... We hebben natuurlijk kalkoen gegeten en mijn gastmoeder had een brood gemaakt in de vorm van een bos met tulpen! Hardstikke lief van haar omdat het stond voor mijn eerste Thanksgiving.

Vrijdag ben ik naar een andere nieuwe vriendin geweest, Sierra, waar we gewoon wat bankgehangen hebben. Lekker normaal wat ik ook met m'n vriendinnen thuis zou doen en hardstikke gezellig.

Gisteren had Daulton z'n eerste (niet officiële) basketballwedstrijd. Daar ben ik naar gaan kijken met Cami en Dashiell. Het was de 2e keer dat ik Dashiell (broer van Daulton) zag maar wat meer met hem gepraat dan afgelopen keer! Het was heel leuk om Daulton te zien spelen en omdat ik de andere jongens van school ken was het alleen nog maar leuker. In de avond heeft Cami mij naar Victoria gebracht (weer een andere nieuwe vriendin) waar we met een ander meisje Stephanie (de beste vriendin van Vic) ook was. Eerst wilde we naar de film gaan maar dat is niet meer doorgegaan want we wilde een animatiefilm op tv zien ;p Met hun rondhangen voelt alsof ik met mijn eigen vriendinnen afspreek wat heel fijn is. Ze zijn super aardig en we zullen nog heel wat avonden met films en veel eten doorbrengen samen!

Wat een leven hier zeg... en als ik denk aan wat ik allemaal nog ga doen wil ik hier echt niet weg! Te beginnen met 9 Dec., dan ga ik naar de Notenkraker (balletvoorstelling) in Seattle, ook niet te vergeten kerst in Amerika... Ik ga met Cami en een tante van Daulton een paar dagen naar Seattle om te shoppen voor kerstmis! Alles is dan ook voor sale dus ik kan niet wachten! Natuurlijk hebben we het Lady Gaga concert 14 Jan. met Lena en Marina... Dat wordt nog een avontuur! :p

Allemaal een hele fijne week en alvast een super Sinterklaas! Ik hoop dat Sinterklaas me niet vergeet dit jaar :)

 

Dikke kussen vanuit Belfair