Sinterklaaaas

09-12-2012 19:21

Een nieuw begin van een nieuw trimester op school, en wat een geweldig rooster heb ik! Het enige waarvoor ik hoef te leren is Spaans wat me nog best makkelijk afgaat ook! Verder heb ik 2 gymlessen per dag en toneel. Ook heb ik Leadership ASB, hier organiseer je vanalles voor de leerlingen zelf. Ik heb de leiding gekregen over Student of the Month samen met een jongen. Elke maand moeten we 8 leerlingen uitkiezen (2 uit elk jaar) en ze interviewen. Daarna moeten we hun foto en tekst op een groot bord in de school hangen (beetje creatief enzo). Ik zal zodra we klaar zijn met de studenten van December een foto maken en het op mijn blog zetten zodat jullie er een beeld van hebben.

Natuurlijk is Sinterklaas bij jullie weer in het land geweest en heb ik dit moeten missen maar ondanks dat... heb ik toch mn cadeautjes gekregen! Een hele doos vol mooie/lekkere dingen. Waaronder mn kussensloop waarmee ik ERG blij ben :) Heerlijk slapen zo!

Basketbalseizoen is begonnen en ik ga naar elke jongenswedstrijd want Daulton speelt in het team! Hij is hardstikke goed ondanks dat hij aan de kleine kant is. Het is altijd heel gezellig want we zijn er met een hele groep leerlingen om aan te moedigen. We staan de hele wedstrijd en zingen met de cheerleaders mee! Bill zei in het begin van deze week nog hoe trots hij op me was dat ik daar tussenstond alsof ik hier altijd al geweest was!

Dit weekend (zaterdag) ben ik met Marina en Lena's gastgezin naar een x-masparty geweest. Het was in een hele grote ''sport''zaal die van top tot teen versierd was. Ook was de kerstman er met zn rendieren. Met zn alle op de foto geweest en gratis macdonalds hamburgers gegeten. Natuurlijk was er ook veel gratis snoep (daarom zijn amerikanen iets dikker dan de gemiddelde persoon op de wereld.... -_-). Een super middag gehad met de meiden!

Vandaag ben ik naar de Notenkraker geweest, een balletvoorstelling in Seattle. AMAZING...!!! Het was zo mooi en zo knap hoe die meiden en jongens dansen! Ik snapte het verhaal niet helemaal maar dat doet er niet toe ;). Ik was met mn gastmoeder Cami, haar moeder, haar zus en de dochter van haar zus. Hele lieve mensen en zeker met de zus Cathy en haar dochter Lindsey kan ik het goed vinden! Binnenkort ga ik met hun shoppen in Seattle zodat ik lerstcadeautjes kan kopen voor mn gastgezin. Ik mag daar dan blijven slapen en de volgende dag weer met de boot terug. Klinkt ingewikkeld allemaal maar is het helemaal niet :)

Dus alles bij elkaar gaat het super met me! Kerst en oud&nieuw zal dit jaar wel wat moeilijker worden zonder mn familie en vriendinnen/vrienden maar hé die heb ik hier ook! Zodra oud en nieuw voorbij is zal alles nog sneller gaan... ik weet niet of ik nog wel naar huis wil aan het eind van het jaar! Grapje ;) Ik kan niet wachten om weer te feesten en uit te gaan!

 

Fijne week allemaal, zet de kerstboom op, luister naar kerstmuziek en eet veel!

 

Dikke kussen vanuit Belfair