Oud & Nieuw + Mid year Orientation

13-01-2013 22:05

Oud en Nieuw is al een tijdje geleden maar toch nog waard om er even over te vertellen!
Met een hele groep seniors van school ben ik gaan ''rollerskaten'. Ja... met de 4 wieltjes binnen in een zaal met discolichten en al!
Een super gezellige avond gehad en om 5 min voor 12 was ik thuis om Oud&Nieuw met m'n gastgezin te vieren. Helaas was het niet zo
uitgebreidt zoals wij dat altijd doen en heb ik het ook erg gemist.. des ondanks heb ik, toen het bij jullie 12 uur was, wel geskypt met m'n ouders, broertje en zusje dus toch nog een 'beetje' erbij kunnen zijn! (enn met Lieke Roelandt... niet te vergeten ;) )

De rest van mn vakantie was top! Heel veel gedaan met vriendinnen die wilden afspeken maar ook quad gereden, geschaatst en lekker uit geslapen :)

Afgelopen week weer naar school geweest, wat ik helemaal niet erg vond, en zoals altijd veel gelachen met mn vriendinnen hier! Vrijdagavond is Lena hier blijven slapen omdat we zaterdag een grote bijeenkomst hadden met andere uitwisselingsstudenten uit andere groepen. Mijn gastmoeder heeft ons naar de camping gebracht waar we de zaterdag en zondag hebben doorgebracht met meiden en jongens vanuit heeel de wereld! Er waren 3 meiden uit Nederland en 1 jongen uit Hoeve(n?). Hij gaat zelf elke vrijdag uit in Breda (onze henk, dinges etc.)...!! HOE ongelofelijk klein is deze wereld?!!!! Die zal ik vast nog wel eens tegenkomen!
Toen we aankwamen hebben we eerst een gesprek gehad met de coordinators van onze groepen. We moesten elkaar leren kennen dus deden we dat via een spel. Ik was al snel aan de praat met een groep meiden die uit verschillende landen kwamen zoals Mexico, Italië, Frankrijk, Noorwegen, Duitsland etc. We hebben veel vrije tijd gehad en gewoon gepraat, rongehangen, gedanst, gebilljart, tafelvoetbal gespeelt, gewoon buiten gevoetbalt en basketball gespeelt! In totaal minder dan 3 uur geslapen maar het prima naar m'n zin gehad. Iedereen ging met elkaar om alsof je elkaar al jaren kent en het leuke is dat het niet zo is van... nederlanders bij de nederlands, duitsers bij de duitsers, alles gaat door elkaar in het Engels.

Morgen ga ik EINDELIJK naar Lady Gaga en ik heb er ongelofelijk veel zin in! Wat een ervaring om haar te zien optreden! Ik laat zeker via m'n facebook weten hoe het was en ik probeer er hier foto's van op te zetten! Onze plekken zijn niet super dichtbij het podium dus of de foto's goed zichtbaar zijn zullen we zien!

 

Lieve groetjes,

Milou

p.s ik ben al halverwege het jaar :D