Nog maar 9 maanden te gaan en dan ben ik thuissss

30-09-2012 22:33

Heee allemaal,

Zoals mijn titel al zegt :) Nog maar 9 maanden en dan ben ik alweeeer thuis!

Wat eeeen weeek was dit! Vorig weekend was het meidenweekendje goed verlopen, super gezellig en het zijn echte vriendinnen aan het worden!
Op school hadden we dresscodes voor deze week.
Maandag: Camouflage
Dinsdag: Gangster
Woensdag: Toga
Donderdag: classy/fancy
Vrijdag: Blue & White

Niet iedereen deed er aan mee en ik heb vooral de laatste 2 dagen fanatiek meegedaan :P Lena, Marina en ik kwamen donderdag op school aangelopen in onze ''normale'' kleding.. dus rokjes met leuk shirtje erop enzo.. komen er twee meisjes naar ons toe waarvan er één zegt: You look fancy every day!! :) en wat krijgen we dat vaak te horen!

Vrijdagavond was de homecomingfootballwedstrijd, zo noemen ze de wedstrijd die gespeelt wordt voor homecoming (klinkt logisch toch) Gelukkig speelde ze super goed en dankzij nummer 14 (scoorde 2 touchdowns) hebben we gewonnen! Een groot feest op de tribune! Ik werd door de cheerleader naar beneden gehaalt om mee te cheerleaden (ik ken de meisjes) dus ik naar beneden... ja hoor met die pompoms in mn handen! Er zijn foto's van gemaakt, ik heb ze nog niet gezien maar die komen nog wel! Ook Daulton (mn 3e broertje voor een jaartje) mocht meedoen, super leuk want hij doet dat ook gewoon!

Zaterdagochtend bracht Bill mij naar Marina's huis waar we ons klaar gingen make voor Homecoming. Een dochter (Amber) uit dat gastgezin kwam onze haren en make up doen en zoals jullie misschien al op de foto's op facebook zagen was het goed gelukt! We zijn gaan eten bij Applebees, een klein restaurant in silverdale. Er kwam een jongen Brandon (een vriend van Mike, de date van een meisje dat met ons mee was) een foto van ons allemaal maken... voegt hij me vandaag toe op facebook en begint te praten, en ja hoor toen kreeg ik dit te horen: By the way.. you looked VERY beautiful last night. Hahaha altijd leuk om te horen xD. Daarna naar school geraced in de auto van Mike met de muziek aan en op school gedanst alsof ons leven er vanaf hing :) Het duurde maar 3 uurtjes want de jongeren mogen daar na 11 uur (onder de 18) niet meer rijden... -_- Tochhh het was leukkk! Ik kan niet wachten tot de volgende ''dance''. Ohja ook nog leuk om te weten is dat ze op een gegeven moment zo'n hele kring maakte en er gingen van die jongen en meisjes dansen, echt geweldig!!!! Marina, Lena en ik hebben ook met Daultn gedanst, ik kan heel goed met hem opschieten dus dat is wel heel leuk!  Marina en Lena bleven slapen hier na homecoming en zijn net naar huis gegaan! Vanochtend had ik alweer 5 nieuwe vrienden verzoekjes op facebook ;) Zo snel gaat dat dus, vrienden maken :P

 

Een hele geslaagde week dus! Nu maar weer het gewone huiswerk maken... dat is iets minder :P

Ik hou jullie op de hoogte!
Xx milou
 

Mis jullie nog steeeds enorm veel!