Kerst in Amerika

27-12-2012 15:48

Toch alweer wat weken geleden dat ik wat op m'n blog gezet heb, dus wordt het maar eens tijd voor een update :)

In Amerika vieren ze geen 1e en 2e kerstdag. Ze vieren alleen kerstavond (wat is op maandagavond) en wat wij noemen 1e kerstdag (dinsdag). Maandag ben ik met mijn gastgezin naar de opa en oma geweest om daar te gaan eten. Om eerlijk te zijn een heel klein beetje saai omdat er geen neefjes of nichtjes zijn. Dinsdagochtend werd ik wakker gemaakt door Bill, die met kerstbellen de trap op liep. Om half 8 's ochtends!!! Daulton natuurlijk helemaal vrolijk uit zn bed springen en naar beneden rennen om cadeautjes te verzamelen. Bij mij ging het iets trager maar uiteindelijk de cadeautjes uitgepakt en gezellig met iedereen gegeten. Van Daulton en Dashiell heb ik een brief gekregen wat een soort uitnodiging is om met hun naar het winkelcentrum te gaan en iets te gaan uitzoeken voor kerst, omdat ze niet zo goed wisten wat ze voor een meisje moesten kopen ;), super lief natuurlijk!! 's Middags zijn we naar de andere familie in Seattle geweest. Ook daar heb ik weer cadeautjes gekregen van verschillende familieleden waar ik heel goed mee op kan schieten. Lekker gegeten en 's avonds weer terug naar huis gegaan. Ik heb make-up, sieraden, een cadeaubon, snoep, een sjaal en een beeldje van een meisje dat danst (ballet)  gekregen. Ook heb ik van Marina en Lena een paar schoenen gekregen! Hele gave, donker bruine laarsjes. We hebben met z'n 3e ook een beetje kerst gevierd door cadeautjes voor elkaar te kopen.

 

Vandaag is Lena''s 17e verjaardag. Gister hebben ik en marina haar mee naar Seattle genomen om het te vieren. Ze wist hier niks vanaf totdat we bij de boot kwamen. Hoe verrast ze was!!! Echt heel mooi om te zien en we hebben een super dagje gehad!

Ik zet alle foto's van afgelopen weken erop zodat jullie kunnen zien wat ik allemaal uitgespookt heb! :)

 

Dikke kussen,

Milou