Druk druk druk

28-10-2012 17:36

Hee followers,

 

Weeeer een drukke maar leuke week gehad! Gelukkig hou ik elke dag bij op facebook anders zou ik het allemaal vergeten ;)
Afgelopen maandag heb ik mn laatste voetbaltraining gehad. Het regende heel hard en alles was modderig. Ja wat er dan gebeurt spreekt van zich... Iedereen onder de modder en ik rook alsof ik bij de varkens in de stal gelopen had... :P Dinsdag de laatste wedstrijd gehad.. 2-2 gelijk gespeelt dus niet verkeerd. De Varsity (betere) hadden verloren met 6-0. Erg jammer voor de laatste wedstrijd maar niks aan te doen!

Woensdag waren we om half 12 al uit school. Ik reed voor de eerste keer dit jaar met de schoolbus naar huis. Daulton heeft me door heel de school gezocht om me uit te leggen welke bus ik moest nemen. Hij zorgde er goed voor dat ik thuis kwam (hij bleef op school). Thuisgekomen heb ik lekker zitten skypen met mn ouders en Isabelle :)

Donderdag waren we weer om half 12 uit dus zijn Lena, Marina en ik Belfair gaan ontdekken. Dit was zeker een van de leukste dagen hier! Eerst misten we bijna de bus die ons naar de Subway bracht! Gelukkig liet Brooke (de vrouw die m'n bus rijdt) ons er nog in. Na een paar minuten in de bus, Marina kreeg een telefoontje van haar moeder dat ze het hele jaar mag blijven! Ze zou eigenlijk alleen maar tot Januari blijven maar omdat het zo leuk is wil ze eigenlijk het hele jaar blijven (snap ik) maar haar moeder zat het haar allemaal moeilijk te maken dat ze niet mocht blijven. Ik en Lena hebben een mailtje gestuurd om te vragen of ze mag blijven en ze heeft geluisterd :D Marina was zo blij dat ze moest huilen in de bus. Ook Lena en ik zijn daar super blij om! Toen in Belfair hebben we daar de hele middag rondgelopen en véééél gelachen.

Ook vrijdag waren we maar tot half 12 op school. Lena en Marina kwamen met mij mee naar huis en daar hebben we gewoon een beetje rondgehangen met Daulton. Pizza bestelt en filmpje gekeken. Op school moesten we in het roze en blauw naar school. Blauw omdat dat de schoolkleur is en roze omdat het voor Pink Ribbon staat. 's Avonds was de laatste footballgame en daar zijn we natuurlijk bij geweest! De jongens hebben kei goed gespeelt! Gewonnen van Sequim (school) en het was één groot feest. Lena is met mij naar huis gegaan en blijven slapen.

Zaterdag lekker uitgeslapen en eigenlijk hadden we plannen voor de hele dag (film, winkelcentrum) maar alles ging niet meer door omdat het meisje dat met ons meeging (die een auto had ;)) niet meer kon. Het is best lastig want hier ben je zo afhankelijk van iedereen... je kunt niet even de fiets pakken en ergens heen fietsen... overal heb je de auto voor nodig. In plaats van onze plannen hebben we een film gekeken (taken, aanraderrr!!!). 's Avonds hadden we een Twilight fun walk/run om geld op te halen voor Grad Night (graduation night.. houd in: de hele nacht feesten op 2 onbekende locaties in Seattle na graduation). Er waren heel wat mensen en we hebben 5km hardgelopen, berg op en berg af omdat het op een golfcourse was. Het regende heel hard dus alles maar dan ook ALLES was nat :) Na het hardlopen kwam de dial a ride ons ophalen. Dial a ride is een bedrijf dat mensen/jongeren in Belfair vervoert zonder dat je ervoor hoeft te betalen. Een soort gratis taxi! Heel handig zeker voor ons omdat wij geen rijbewijs hebben. Lena en ik waren aan het praten met Amy (de moeder van een jongen op school). Zij organiseert dit soort events voor ons en het volgende wat ze wilde doen is een fashionshow. Ze vroeg of wij haar daarmee wilde helpen... natuurlijk willen wij dat!! Ondertussen stond onze taxi te wachten maar omdat wij niet kwamen reed hij weg! Dus Lena erachteraan rennen en gelukkig zag hij haar en draaide om :P Grote lol dat wij hadden..!! Aangekomen bij Lena waren er een hele groep met meiden om enge films te kijken, alvast in de stemming komen voor Halloween. Ik hou serieus écht niet van enge films dus ik heb maar half meegekeken ;)

Lena en ik waren zo moe dat we boven op bed in slaap gevallen zijn. Een uur later kwam Marina binnengestormt omdat ze net terugkwam van haar date met een jongen van school. Lena sliep gewoon rustig door maar ik wilde natuurlijk allessss horen! Het was heel leuk geweest en er gaat waarschijnlijk een tweede komen dus dat zit wel goed :).

Vandaag (zondag) niet veel gedaan. Ik zit nu op m'n kamertje een beetje muziek te luisteren en direct gaat Cami m'n haar knippen :) Ze doet ook altijd haar eigen haar en Daultons haar dus ik vertrouw haar wel! Het resultaat zien jullie op facebook! Ik zal de volgende keer dat ik op mn blog schrijf ook een foto ervan hierop zetten!

Nu zijn jullie weer een stukje wijzer van m'n afgelopen week!

Een hele fijne week allemaal!

Dikke kussen,

Milou