11-11... carnaval?

11-11-2012 20:51

Jammer dat ik deze dag niet mee kan vieren... 11-11 en wat ben ik trots op mn broertje die in de Raad van Elf zit als Adjudant :) Ik heb zoveel meegemaakt afgelopen 2 weken dat ik het allemaal maar een ga vertellen...

Maandag 29 okt. hebben Lena, Marina en ik met een meisje op school (kimber) seniorfoto's genomen, die in het jaarboek van de school komen. Na veel foto's en 3 plaatsen te hebben bezocht, de beste foto uitgekozen en ingezonden naar de school met mijn seniorquote. Iedereen moet een seniorquote bedenken, iets wat jou vormt... de mijne: 'It's not about waiting for the storm to pass, it's about to learn to dance in the rain'.

Daarna kwam Halloween... het viel op een woensdag (31 okt.) dit jaar en na school ben ik met Lena en Marina meegegaan naar hun huis om een beetje te schminken etc. Die avond zijn we naar Lakeland gegaan... een plaatsje in Allyn waar iedereen gaat voor trick or treat. Beetje raar om als oudste daar rond te lopen maar wel harstikke leuk om het gedaan te hebben. Véél snoep opgehaald en allemaaaal opgegeten.

Donderdag (1 nov.) was geweldig. Één van de beste dagen sinds ik hier ben. Na een dag school had het meiden voetbalteam een banquet (een avond dat we allemaal bij elkaar komen om prijzen uit te reiken aan de beste spelers van het team en gezellig wat te eten om het seizoen af te sluiten). Ik kreeg de prijs voor ''the most valuable player' wat betekent de meest waardevolle speler van dit jaar. Ontzettend blij dat ik was toen de coaches mijn naam zeiden... nou niet mijn naam maar meer maar bijnaam lulu die ik te danken heb aan het werken bij de Katjeskelder... :) Ook de groepsfoto en individuele foto in mn tenue gekregen en wat certificaten. Top avond want dit had ik echt niet verwacht!

Vrijdag (2 nov.) gewoon naar school gegaan. Na school ben ik met een hele groep jongeren van de school naar Sumner gegaan voor een Play-off footballwedstrijd. De jongens hebben zo goed gespeelt dat ze naar de play-offs mochten en dat willen we natuurlijk niet missen. Een hele gezellige avond gehad, helaas hebben ze wel verloren en dat betekende dat het seizoen over is voor ze. Sommige konden de tranen niet bedwingen (wat heeel schattig was ;)). 

Die zaterdag (3 nov.) ben ik met mijn exchange group naar Seattle Aquarium geweest. Lena zit in mijn groep dus dat is hardstikke gezellig en iedereen kan het zo goed met elkaar vinden zodat er de hele dag volop gelachen werd. Toen kwam de boottocht terug naar huis... Ik voelde me niet zo goed en alles werd gewoon eventjes te veel. Lena merkte dat op en vroeg of ik wel oke was. Na 10 min. zijn we maar even apart van de rest gaan zitten en kwamen de tranen naar boven. Lena heeft het niet gemakkelijk gehad afgelopen weken en heeft al een paar keer bij me moeten huilen en ze is echt een super vriendin aan het worden. Dus heb ik haar ook alles kunnen vertellen en dat voelde zo fijn. Alle verschillen en nieuwe dingen werden me even te veel en natuurlijk speelt het missen van m'n ouders, broertjes en zusje er ook mee. Kati is een meisje uit Duitsland (ik heb er eerder al wat over vertelt) en die was ook super lief. Ook mijn coördinator Jodi heeft me geholpen en zei dat het niet zo gek was dat alles te veel wordt op een gegeven moment. Dat overkomt iedereen wel eens! Die avond zijn zijn Lena en Kati bij mij blijven slapen en ik heb zoveel gelachen met ze. Het is zo fijn om hier vriendinnen te krijgen want dat heb je wel nodig als je in je eentje naar de andere kant van de wereld reist! 

Deze afgelopen week best normaal geweest. Leuk gehad op school en afgelopen donderdag (8 nov.) de banquet van Daulton gehad. Daar waren de ouders van Bjorn (Maarten, de vader die uit Den Boch komt en Sherry, de moeder die ook Nederlands spreekt) er... even lekker weer nederlands kunnen praten en ik ga een van de komende weken naar hun huis om saté te eten :) Dat mis ik toch zo erg! Iedereen die mij heel goed kent weet dat ik gek op saté ben en nu moet ik hier zonder leven!!!! RAMP :) Maarten kan dat zelf maken dus gaat hij dat ook zeker doen!      

Vrijdag was school maar tot half 12. De leraren hebben af en toe een middag dat ze moeten vergaderen dus krijgen wij vrij. Met 2 amerikaanse meiden (Victoria en Stephanie) zijn we naar een plaatsje geweest dicht bij Belfair. We hebben daar geluncht en zijn naar de film geweest. Skyfall, de nieuwe James Bond film. Een aanrader voor iedereen!!!! Victoria bleef slapen en na wat films en pizza gezien te hebben in slaap gevallen. Zaterdag moest Victoria vroeg weg omdat ze moest werken, ik ben met Cami gaan shoppen in Bellevue square. Dat is een plaats in het ooste van Seattle. Ze hebben daar de winkels zoals Louis Vuitton, Jimmy Choo, Chanel, Tiffany & Co etc. Gelukkig ook de normale iets goedkopere winkels maar super om te zien. Een hele gezellige dag gehad met mijn gastmoeder... toch anders dan met m'n eigen moeder shoppen hoor.. je kunt wel merken dat mama jonger en ''hipper'' is ;) Dus als ik terug ben mam... gaan wij Den Bosch weer eens bezoeken!                

Vandaag (11-11) met Lena, Jandi en Marina naar de film geweest. Een waargebeurde film over 6 amerikaanse mensen gevangen in Iran. Een hele heftige maar mooie film (Argo). Lena is met mij mee naar huis gekomen want Marina ging naar haar ''date'' Morgan toe. Zoals altijd heel gezellig geweest en Daulton en Bill zijn net terug gekomen vanuit East Washington. Ze zijn van vrijdagochtend tot zondagavond naar de broer van Daulton geweest, Dashiell. Ik denk dat het goed was voor Daulton om daar even naartoe te zijn geweest en wat boystime gehad te hebben. Ik heb al gemerkt dat het ook voor Daulton niet gemakkelijk is om een meisje in huis te hebben. Gelukkig gaat het steeds beter tussen mij en hem. Zolang hij niet de puber uit hangt is alles perfect ;) 

Dit is weer een heel verhaal geweest! Ik hoop dat iedereen weer een beetje op de hoogte is! Vragen zijn altijd welkom en als je me persoonlijk wilt spreken is het of facebook of op mn mail! (milouvanbeek13@gmail.com)

Fijne week allemaal!